Informatie Sponsor Actie Poiesz C.S.V Animo 2017
Adobe Acrobat document 244.5 KB
Bericht 2 maart 2017:
Beste leden,
In onze nieuwsbrief van januari hebben jullie al kunnen lezen dat wij ook dit jaar weer meedoen aan de jeugdsponsoractie van de Poiesz supermarkten.
Voor ons als club is dit iedere keer weer een prachtige manier om op betrekkelijk eenvoudige manier onze clubkas te spekken.
Het enige wat er van ons gevraagd wordt is om de actie te promoten en op de aangewezen actiedag de club te vertegenwoordigen in de betreffende winkel.
Onze actiedag is op zaterdag 18 maart 2017.
Zoals gezegd, dit is een prachtige en sympathieke actie waarmee best een aardig bedrag opgehaald kan worden. Hoe hoog dat bedrag is hangt volledig af van het aantal sponsormunten wat je als club bij elkaar kunt krijgen. En om dat te bewerkstelligen kun je als club natuurlijk allerlei middelen inzetten. Hoe groter de club, hoe makkelijker dat lijkt te gaan.
Wij zijn echter maar een kleine vereniging met een beperkt aantal leden en dus zullen we wat vaker een beroep op elkaar moeten doen om de boel draaiende te houden.
Wat vragen wij van jullie?
Op deze bewuste zaterdag 1 tot 1,5 uurtje in de winkel te gaan staan, samen met een tweetal leden.
We staan dan in de vestiging in het centrum van Franeker. Deze is maar klein dus groots uitpakken is niet mogelijk (en ook niet nodig!).
Uiteindelijk zijn het de kinderen die met hun enthousiasme het winkelend publiek er toe proberen te bewegen om hun sponsormunten aan onze club te schenken. Als ouder ben je enkel aanwezig om de boel in de gaten te houden. We willen de kinderen een trainingspak van de club laten dragen en chocolade-eitjes meegeven om uit te delen.
We sturen deze mail naar alle leden en hun ouders maar vermelden er wel bij dat het wellicht niet praktisch is om met onze jongsten leden (peutergroep) in de winkel te gaan staan. Maar misschien is er vanuit die groep wel een ouder die mee wil doen? Dat mag natuurlijk ook! Kun je als ouder niet, maar wil je kind wel graag meedoen? Ook dat is geen probleem!
Voor de leden zelf zit er namelijk een extra voordeel aan: Wie meedoet met de actie in de winkel kan mee naar het sponsorgala in het WTX Expo in Leeuwarden. (bij meer dan zes gegadigden zullen we moeten loten).
Opgave kan via de mail. Daarna gaan we aan de slag met indeling en dergelijke waarbij zoveel mogelijk rekening wordt gehouden met ieders voorkeuren. En nogmaals, we proberen de tijd voor iedereen zo beperkt mogelijk te houden.
We rekenen op jullie!
Vriendelijke groet,
Aafke, Anke, Lizzie, Renske en Jannie
Bestuur Animo